Haihduttamo 2024

16.4.2024 09:00

Holiday Club Saimaa tai etänä (Teams)

Koulutuksen tavoitteena

on antaa käytännönläheinen tieto haihdutuksesta, hajukaasujen käsittelystä ja mäntyöljyn valmistuksesta, jotka ovat edellytyksenä sulfaattisellun tuotantoprosessin tehokkaalle ja häiriöttömälle käynnille. Lisäksi opitaan haihduttamon materiaalivalinnat ja tarkastukset. Kurssin käytyään osallistuja tuntee mustalipeän ominaisuudet haihdutuksen kannalta, monivaihehaihdutuksen periaatteet, haihduttamon materiaali- valinnat ja tarkastukset.

Koulutuksesta hyötyvät

haihduttamon, mäntyöljyn ja hajukaasujen käsittelystä vastaavat esimiehet ja työntekijät, sellutehtaan esimiehet ja työntekijät, - kunnossapitäjät, -laitetoimittajat ja palveluliiketoimintaa harjoittavat yritykset.

Ilmottaudu mukaan 10.4.2024 mennessä.

Tapahtuma on päättynyt.

16.4.2024 09:00

17.4.2024 16:00

Holiday Club Saimaa tai etänä (Teams)