Hydraulisten järjestelmien huolto ja vianetsintä

11.6.2024 09:00

Lapland Hotel, Oulu

Kurssin tavoitteena on perehdyttää hydrauliikkakomponenttien ja -järjestelmien rakenteisiin ja toimintaan sekä hydrauliikkajärjestelmien vikatilanteisiin, vikojen analysointiin ja mittaamiseen sekä vian määrittelyyn hydrauliikkakaavion avulla. Samalla opitaan käyttämään erilaisia mittalaitteita vianpaikannusmittauksissa.

Kohderyhmä:
Koulutus on tarkoitettu hydrauliikkajärjestelmiä käyttäville sekä vianetsintää tekeville mekaanisen,- sähkö,- ja automaatiokunnossapidon henkilöille, jotka työskentelevät hydrauliikan parissa. Odotuksena on, että osallistujilla on hydrauliikan käytännössä opittu perustieto.

Kurssille otetaan käytännön harjoittelun laadun varmistamiseksi enintään 15 osallistujaa.

Ilmoittautumiset viimeistään 21.5.2024

Hinta sisältää opetuksen, materiaalin ja ohjelmassa mainitut ruokailut (lähiopetuksessa). Hintaan lisätään voimassa oleva alv. Osallistumismaksu laskutetaan vahvistuksen yhteydessä

11.6.2024 09:00

12.6.2024 16:00