1.10.2024 09:00

Oulu tai etänä Teams

Koulutuksessa syvennytään

litteiden terästuotteiden valssausprosesseihin, valssauksen ohjaukseen ja säätöön sekä valssausolosuhteiden hallintaan. Koulutus laajentaa valssauksen ja siinä tapahtuvien ilmiöiden tuntemista sekä niiden vaikutuksista lopputuotteen ominaisuuksiin.

Koulutus on tarkoitettu

valssausprosessin eri vaiheissa työskenteleville työntekijöille, esimiehille, asiantuntijoille sekä tutkimus- ja kehitystyössä työskenteleville henkilöille.

Hinta sisältää opetuksen, materiaalin ja ohjelmassa mainitut ruokailut (lähiosallistumisessa). Hintaan lisätään voimassa oleva alv. Osallistumismaks

1.10.2024 09:00

2.10.2024 16:00