Koneturvallisuuskoulutus

21.5.2024 09:00

Lapland Hotels Oulu tai etä

Koneiden ja laitteiden turvallisuus on keskeinen osa työturvallisuutta. koneturvallisuuskoulutus on tiivis katsaus koneturvallisuuden periaatteisiin, säädöksiin, riskien hallintaan ja standardeihin.

Koulutuksen tavoitteena on oppia erilaisten teollisuudessa käytettävien koneiden turvallisuudesta, riskeistä sekä vastuista koneiden käyttöön liittyen. Koulutuksessa käydään läpi mm koneturvallisuuslainsäädäntö, koneiden merkinnät, turvallisuusvaatimukset sekä turvallisuuteen liittyvät ohjausjärjestelmät ja niiden suunnittelu.

Koulutuksen kohderyhmä

• Koneturvallisuudesta vastaavat henkilöt
  • Kunnossapidosta vastaavat henkilöt
  • Tuotannon työntekijät sekä työnjohtajat