Valmet DNA huoltokurssi

Järjestämme Valmet DNA huoltokursseja kysynnän mukaan.

Valmet DNA-huoltokurssilla käydään läpi Valmet DNA-järjestelmän rakenne ja toiminta siten, että opitaan tunnistamaan järjestelmän viat ja opitaan vaihtamaan vikaantuneet laitteet.

Kurssin käytyään henkilö pystyy paikallistamaan vian ja vaihtamaan viallisen laiteyksikön sekä pystyy lukemaan yksinkertaisia sovellusohjelmakuvia, piirikaavioita ja koestamaan yksinkertaisia piirejä.

Käytännön harjoitustehtävien avulla perehdytään tyypillisten automaatiosovellusten selvittämiseen, testaustyökalujen käyttöön sekä vianetsintään ja parametrien muuttamiseen.

Osallistujalla tulee olla käytynä Valmet DNA-peruskurssi tai hän muuten tuntee DNA-järjestelmän perusteet. Jokaisella kurssilaisella on käytössä oma DNA-demojärjestelmä. Osallistujamäärä on rajoitettu lähikoulutuksessa max. 10 henkilöä.

Koulutuksen kohderyhmä:

• Valmet DNA-järjestelmän kunnossapidosta ja suunnittelusta vastaavat
  • Automaatiosta vastaavat
  • Sähkö- ja automaatiokunnossapidosta vastaavat
  • Sähkö- ja automaatioasentajat
  • Erikoisosaajat

Koulutus järjestetään yhteistyössä Valmet Automation Oy:n kanssa.

Kysy lisää

Kehittämispäällikkö