Säätöpiirien viritys ja vianetsintä

24.9.2024 09:00

Lapland Hotels Oulu tai Etä

Teollisuudessa säätöpiirien oikeanlainen toiminta on erittäin tärkeässä roolissa lopputuotteen laadun, kunnossapitokustannusten ja prosessin luotettavan toiminnan näkökulmasta. Käyttöhenkilöstön, kunnossapidon ja suunnittelijoiden on tärkeää ymmärtää säätöpiirien oikeanlainen toiminta ja merkitys prosessin kannalta.

Koulutuksen tavoitteena on perehtyä yleisimpien säätöpiirien rakenteisiin ja toimintaan sekä saada tarvittava osaaminen säätötekniikasta ja säätöpiirien virityksestä.

Kurssin jälkeen henkilö ymmärtää teollisuuden yleisimpien säätöpiirien toiminnan ja osaa tulkita säätöpiirin toimintaa PI-kaavion, piirikaavion ja ohjelmakuvan avulla. Kurssin käynyt osaa virittää yksinkertaisen säätöpiirin ja osaa vianetsinnän perusteet säätöpiirin häiriötilanteissa.

Koulutuksen kohderyhmä:

• Sähkö- ja automaatioasentajat
  • Käyttö- ja kunnossapitohenkilöstö
  • Erikoisosaajat
  • Tehtaan automaatiosta vastaavat
  • Kunnossapitoinsinöörit ja työnjohtajat
  • Työnsuunnittelijat Sähkö- ja automaatiosuunnittelijat

Ilmoittautuminen viimeistään 6.3.2024

Koulutus toteutetaan sekä lähiopetuksena että vuorovaikutteisesti etäyhteydellä, jolloin opetukseen voi matkustus- tai muun rajoituksen voimassa ollessa osallistua työpaikalta tai kotoa.

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto
Ilmoittautuminen
Määrä

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ruokailut (lähiopetuksessa). Hintaan lisätään voimassa oleva alv. Osallistumismaksu laskutetaan vahvistuksen yhteydessä.

1 100,00 € (+ALV 24%)

Määrä: