Kemikaalien teollinen käsittely ja varastointi

9.10.2024 09:00

Oulu tai etänä Teams

Koulutus on tarkoitettu

teollisuuslaitoksissa työskenteleville henkilöille, jotka päivittäisessä työssään käyttävät, käsittelevät ja varastoivat palavia ja terveydelle vaarallisia kemikaaleja.

Koulutus valmentaa Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukesin järjestämään Vaarallisten kemikaalien teollisen käsittelyn ja varastoinnin käytönvalvojan tenttiin.

Koulutuksen tavoitteena

on käydä pääosin ne aihealueet, jotka sisältyvät Tukesin järjestämään Vaarallisten kemikaalien teollisen käsittelyn ja varastoinnin käytönvalvojan tenttiin. Koulutuksen lopuksi suoritetaan harjoitustenttejä, joissa käytetään luentomateriaalia sekä oheismateriaalia.

Koulutuksessa jaettua materiaalia voi käyttää myös päivittäisessä kemikaalien käytönvalvojan työssä.

Koulutus toteutetaan sekä lähiopetuksena että vuorovaikutteisesti etäyhteydellä, jolloin opetukseen voi matkustus- tai muun rajoituksen voimassa ollessa osallistua työpaikalta tai kotoa. Etäopetukseen osallistuvilla opiskelijoilla on oltava käytettävissään henkilökohtainen tietokone, myös lähiopetukseen osallistuville suositellaan oman koneen mukaan ottamista.

Ilmoittautumiset 25.9.2024 mennessä.

9.10.2024 09:00