Valmet DNA peruskurssi

30.8.2024 09:00

POHTO Oy, Oulu

Valmet DNA-peruskurssilla osallistujat saavat yleiskuvan Valmet DNA-järjestelmästä, sen rakenteesta ja laitteistosta. Kurssilla tutustutaan käyttöliittymän toimintoihin, prosessin ohjaukseen, suunnittelujärjestelmään ja kunnossapitotoimenpiteisiin.

Kurssin käytyään osallistujalla on yleisnäkemys Valmet DNA-järjestelmästä ja hän osaa operoida piirejä, selvittää lukituksia ja hälytyksiä sekä käyttää erilaisia historiatyökaluja. Lisäksi tutustutaan suunnittelujärjestelmään sekä sovellusohjelmapiirien rakenteisiin ja perustoimintoihin.

Jokaisella kurssilaisella on käytössä oma DNA-demojärjestelmä. Osallistujamäärä on rajoitettu lähikoulutuksessa max. 12 henkilöä.

Koulutuksen kohderyhmä:

• Valmet DNA-järjestelmiä käyttävä henkilöstö
  • Teollisuuden käyttö- ja kunnossapitohenkilöstö
  • Automaatiosta vastaavat
  • Sähkö- ja automaatiokunnossapidosta vastaavat
  • Sähkö- ja automaatioasentajat
  • Erikoisosaajat

Hinta sisältää opetuksen, sähköisen materiaalin ja ohjelmassa mainitut ruokailut (lähiopetuksessa). Hintaan lisätään voimassa oleva alv. Osallistumismaksu laskutetaan vahvistuksen yhteydessä.

695,00 € (+ALV 24%)

30.8.2024 09:00